Autor Wątek: THE CRAZY WORLD OF ARTHUR BROWN - THE CRAZY WORLD OF ARTHUR BROWN (1968/2010)  (Przeczytany 1734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Techminator

• Administrator
  • Ekspert
THE CRAZY WORLD OF ARTHUR BROWN

Dwupłytowa, zremasterowana edycja genialnego, debiutanckiego albumu Arthura Browna (a może raczej formacji The Crazy World Of Arthur Brown).

Bez wątpienia jest to jedna z najciekawszych pozycji końca lat 60-tych. Niesamowity wokalista (zainspirowany śpiewem Otisa Reddinga i Jamesa Browna), natarczywe organy (Vincent Crane - potem w Atomic Rooster), fajny bas (Nicholas Greenwood - znany z LP 'Cold Cuts' i grupy Khan); dynamiczne, świetnie zaaranżowane, momentami niemal diaboliczne kompozycje i wreszcie niesamowity, przebojowy 'Fire'! Całość wyprodukował Pete Townsend. Autentyczny klasyk psychodelicznej epoki!

Dodatkowy, drugi dysk z w większości niepublikowanym materiałem zawiera m.in. świetną sesję dla radia BBC, alternatywne miksy w mono oraz pierwotną wersję utworu Fire! Bardzo atrakcyjnie wydany, brytyjski CD wytwórni Esoteric z fajnym, pełnym zdjęć bookletem.

Esoteric Recordings are proud to announce the release of a deluxe 2CD edition of The Crazy World Of Arthur Brown. The Psychedelic Rock classic burst forth in 1968, topping the albums charts on both sides of the Atlantic and spawning the hit single Fire. The rock world discovered the delights of rocks supreme showman Arthur Brown and his influence would be felt the following decade when Alice Cooper acknowledged his debt to Arthur’s genius.

Produced by The Who manager Kit Lambert and The Who guitarist Pete Townshend, this classic album has been re-mastered and expanded to a two disc edition by the inclusion of rare single tracks, a BBC Radio One session from April 1968, alternate Mono mixes from the album sessions, and a version of Nightmare from the 1968 film, The Committee .

..::TRACK-LIST::..

CD 1:
1. Prelude - Nightmare
2. Fanfare - Fire Poem
3. Fire
4. Come & Buy
5. Time - Confusion
6. I Put A Spell On You
7. Spontaneous Apple Creation
8. Rest Cure
9. I've Got Money
10. Child Of My Kingdom

CD 2:
1. Devil's Grip (A Side Of Single)
2. Give Him A Flower (B Side Of Single)
3. Music Man (Stereo Mix)
4. Fire (First Version)
5. Prelude - Nightmare (Alternate Mono Mix)
6. Fanfare - Fire Poem (Alternate Mono Mix)
7. Fire (Alternate Mono Mix)
8. Come & Buy (Alternate Mono Mix)
9. Time - Confusion (Alternate Mono Mix)
10. Interview With Brian Matthew
11. Fire Poem - Fire (BBC Radio One Session)
12. Come & Buy (BBC Radio One Session)
13. Nightmare (From The Film 'The Committee')

https://www.youtube.com/watch?v=en1uwIzI3SE
Hasta la vista, baby!