Polfan - przy rejestracji
1. Zasady korzystania z forum.
1.1 Obowiązuje całkowity zakaz używania wulgaryzmów.
1.2 Wycieczki osobiste, słowne atakowanie innych użytkowników w publicznych postach jest niedozwolone. Masz jakiś zarzut do innego użytkownika? Wyjaśnij to prywatnie.
1.3 Tzw. Sapacze, tj. posty atakujące Administrację bez poparcia odpowiednimi dowodami są niedozwolone.
1.4 Uwagi i problemy dotyczące treści merytorycznych (zawartości lub treści tematów, przenoszenia ich, kasowania postów itp.), zgłaszać należy moderatorom. Zabronione jest pisanie w tematach w stylu „a jemu warn się należy”.
2. Prawa i obowiązki Użytkowników.
2.1 Użytkownicy mają prawo korzystać z wszelkich dostępnych im możliwości Forum na zasadach zgodnych z Regulaminem.
2.2 Użytkownicy mają prawo znać powód otrzymania ostrzeżenia lub zbanowania.
2.3 Użytkownicy mają obowiązek znajomości i przestrzegania Regulaminu Forum.
2.4 Użytkownicy mają obowiązek stosowania się do poleceń Administratorów i Moderatorów.
3. Prawa i obowiązki Moderatorów.
3.1 Osobami odpowiedzialnymi za Forum są Moderatorzy oraz Administratorzy. Mają oni prawo i obowiązek egzekwowania od Użytkowników przestrzegania Regulaminu Forum, sprawdzać i edytować wpisy, a także usuwać błędy i elementy sprzeczne z Regulaminem.
3.2 Moderatorzy mają prawo wysyłać Użytkownikom ostrzeżenia, zwracać uwagę i przywoływać do porządku.
3.3 Moderatorzy mają obowiązek dbania o wysoki, merytoryczny poziom Forum oraz utrzymywanie na nim porządku.
4. Zakładanie tematów.
4.1 Tematy należy zakładać w odpowiednich działach Forum.
4.2 Zabrania się dublowania wątków. Przed założeniem tematu należy sprawdzić, czy podobny lub identyczny już czasem nie istnieje.
4.3 Zabrania się umieszczania jednego tematu w kilku działach.
5. Pisanie postów.
5.1 Wypowiedź powinna być ściśle związana z danym tematem.
5.2 Zabrania się odpisywania pod swoimi postami, należy korzystać z opcji: "edytuj".
5.3 Należy pamiętać, że to forum a nie czat.
5.4 Zabrania się stosowania w postach na zmianę dużych i małych liter np. TaKicH
6. Kary.
6.1 Użytkownicy naruszający Regulamin będą otrzymywać ostrzeżenia. Uzyskanie 100 punktów ostrzeżeń wiąże się z zakazem piania na forum.
6.2 Osoby zbanowane lub z zablokowanym pisaniem, które założą nowy nick, zmienią IP itp w celu ominięcia bana zostaną natychmiast usunięte z forum.
6.3 Użytkownicy rażąco naruszający Regulamin Forum i mimo ostrzeżeń nie zaprzestaną szkodliwej działalności na Forum będą banowani w trybie natychmiastowym.
6.4 Osoby, które, mimo tymczasowego zbanowania, będą po jego upływie kontynuowały swą szkodliwą działalność zostaną zbanowane na stałe.
6.5 Jeśli użytkownik rażąco narazi się Administratorom może otrzymać bana na stałe.
7. Postanowienia końcowe.
7.1 Niniejszy Regulamin obowiązuje każdego Użytkownika Forum.
7.2 Administratorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany regulaminu. Jeśli takowe nastąpią, użytkownicy zostaną poinformowani.
7.3 Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
Regulamin polfanu by Borowianin
Regulamin
« dnia: Wrzesień 29, 2007, 12:11 »
Powinieneś!
Nie być nachalny wobec admina - jego zadaniem jest pomagać innym oraz usuwać z czata osoby nie przestrzegające norm, jednak pamiętaj, że admin to też człowiek. Często kilka(naście) osób jednocześnie potrzebuje pomocy - wtedy poczekaj cierpliwie na swoją kolej,
Nie przeszkadzać w czatowaniu innym - Jeśli nie interesuje Cię dyskusja prowadzona na "ogólnym", rozpocznij swoją. Jest tam wystarczająco dużo miejsca. Nie musisz zwracać na siebie uwagi niestosownym zachowaniem, ponieważ to nigdy nie odniesie pozytywnego skutku. Za aktywną i ciekawą postawę na "ogólnym", jeśli się postarasz, zostaniesz wynagrodzony przez administratora kolorem BLUE, który jest wyróżnieniem zobowiązującym Cię do dalszego wzorowego zachowania,
Innych czatowiczów traktować tak, jak Ty chciałbyś być traktowany - szanuj ich, a oni będą szanować Ciebie. Nie zapominaj, że po drugiej stronie kabla siedzi taki sam człowiek jak Ty,
Nie podawać na Ogólnym informacji o charakterze osobistym - takich jak adres czy numer telefonu!! Bez względu na to czy dane te dotyczą Ciebie czy tym bardziej kogoś innego! Zdarza się, że ktoś podaje czyjś nr telefonu "dla żartu"... Administrator ma prawo wyprosić z czata każdą osobę, która takie informacje podaje na Ogólnym! Jeśli koniecznie chcesz przekazać komuś swoje namiary - zrób to na privie,
Nie wolno!
CapsLock - nie pisz dużymi literami bo ludzie mogą pomyśleć, że wrzeszczysz. Po co ma ich niepotrzebnie boleć głowa ?
Reklama - za takie coś się wylatuje. To samo dotyczy innych reklam (szczególnie tych komercyjnych). Jesteś gościem więc zachowuj się jak gość,
Wulgaryzm - Nie wszyscy muszą je oglądać i tolerować. Za ich używanie zostaniesz wyproszony przez administratora. Jeśli tak bardzo odczuwasz potrzebę słownego wyżycia się, przejdź do innego pokoju, w których możesz to robić bezkarnie.
Proszenie o kolor - Blue to wyróżnienie nadawane przez administratora. Z wyróżnienia tego nie wypływają żadne wymierne korzyści - trzeba o tym wiedzieć.
Na kolor blue należy sobie zasłużyć, ale nie gnębieniem admina w oknie głównym a tym bardziej w prywatnym (wtedy administrator z pewnością nie uhonoruje Cię kolorem niebieskim!), tylko pozytywnie wyróżniającym się zachowaniem!!!:o)
To administrator decyduje o tym, kogo wyróżni; jeśli zauważy czyjąś aktywność, to na pewno nagrodzi tę osobę blue.
)
Posiadanie blue wiąże się również z obowiązkiem wzorowego zachowania.
) A jeżeli Twój nick jest interesujący lub zabawny, masz większe szanse na wyróżnienie. ;-),
Proszenie o status operatora - to admin ustala kto może mieć ten przywilej, nie Ty.. nie narzucaj się więc ponieważ to na starcie skreśla Cie z listy kandydatów,
Floodowanie - nie zaśmiecaj "ogólnego" zbyt dużymi partiami tekstu, zbyt dużą liczbą obrazków. Czat jest dla wszystkich, a nikt nie lubi, jak mu się przeszkadza w rozmowie. Za floodowanie zostaniesz wyproszony przez administratora,
Drogi Użytkowniku, pamiętaj, że na czacie przebywają dzieci, ludzie, którzy mają uczucia, a uczuć ludzkich nie należy ranić. Wyrażając kontrowersyjne, krzywdzące poglądy, używając niestosowny nick, zawierający np. wulgaryzm, obrażając innych, ranisz ich uczucia. Miej sumienie i kieruj się nim, to nie boli.
Copyright © by PolFan All Right Reserved.
Opublikowane: 2003-01-22 (1160 odsłon)
regulamin forum by f
Regulamin forum.
« dnia: Sierpień 07, 2008, 16:50 »
1. Zasady korzystania z forum.
1.1 Obowiązuje całkowity zakaz używania wulgaryzmów.
1.2 Wycieczki osobiste, słowne atakowanie innych użytkowników w publicznych postach jest niedozwolone. Masz jakiś zarzut do innego użytkownika? Wyjaśnij to prywatnie.
1.3 Tzw. Sapacze, tj. posty atakujące Administrację bez poparcia odpowiednimi dowodami są niedozwolone.
1.4 Uwagi i problemy dotyczące treści merytorycznych (zawartości lub treści tematów, przenoszenia ich, kasowania postów itp.), zgłaszać należy moderatorom. Zabronione jest pisanie w tematach w stylu „a jemu warn się należy”.
2. Prawa i obowiązki Użytkowników.
2.1 Użytkownicy mają prawo korzystać z wszelkich dostępnych im możliwości Forum na zasadach zgodnych z Regulaminem.
2.2 Użytkownicy mają prawo znać powód otrzymania ostrzeżenia lub zbanowania.
2.3 Użytkownicy mają obowiązek znajomości i przestrzegania Regulaminu Forum.
2.4 Użytkownicy mają obowiązek stosowania się do poleceń Administratorów i Moderatorów.
3. Prawa i obowiązki Moderatorów.
3.1 Osobami odpowiedzialnymi za Forum są Moderatorzy oraz Administratorzy. Mają oni prawo i obowiązek egzekwowania od Użytkowników przestrzegania Regulaminu Forum, sprawdzać i edytować wpisy, a także usuwać błędy i elementy sprzeczne z Regulaminem.
3.2 Moderatorzy mają prawo wysyłać Użytkownikom ostrzeżenia, zwracać uwagę i przywoływać do porządku.
3.3 Moderatorzy mają obowiązek dbania o wysoki, merytoryczny poziom Forum oraz utrzymywanie na nim porządku.
4. Zakładanie tematów.
4.1 Tematy należy zakładać w odpowiednich działach Forum.
4.2 Zabrania się dublowania wątków. Przed założeniem tematu należy sprawdzić, czy podobny lub identyczny już czasem nie istnieje.
4.3 Zabrania się umieszczania jednego tematu w kilku działach.
5. Pisanie postów.
5.1 Wypowiedź powinna być ściśle związana z danym tematem.
5.2 Zabrania się odpisywania pod swoimi postami, należy korzystać z opcji: "edytuj".
5.3 Należy pamiętać, że to forum a nie czat.
5.4 Zabrania się stosowania w postach na zmianę dużych i małych liter np. TaKicH
6. Kary.
6.1 Użytkownicy naruszający Regulamin będą otrzymywać ostrzeżenia. Uzyskanie 100 punktów ostrzeżeń wiąże się z zakazem piania na forum.
6.2 Osoby zbanowane lub z zablokowanym pisaniem, które założą nowy nick, zmienią IP itp w celu ominięcia bana zostaną natychmiast usunięte z forum.
6.3 Użytkownicy rażąco naruszający Regulamin Forum i mimo ostrzeżeń nie zaprzestaną szkodliwej działalności na Forum będą banowani w trybie natychmiastowym.
6.4 Osoby, które, mimo tymczasowego zbanowania, będą po jego upływie kontynuowały swą szkodliwą działalność zostaną zbanowane na stałe.
6.5 Jeśli użytkownik rażąco narazi się Administratorom może otrzymać bana na stałe.
6.6 Wartość jednego ostrzeżenia ustalają Moderatorzy i Administratorzy w trakcie przyznawania. W zależności od przewinienia Moderator może dać od 1 do 25 pkt. Administratorzy nie są ograniczeni w tym względzie.
7. Postanowienia końcowe.
7.1 Niniejszy Regulamin obowiązuje każdego Użytkownika Forum.
7.2 Administratorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany regulaminu. Jeśli takowe nastąpią, użytkownicy zostaną poinformowani.
7.3 Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2008, 16:52 wysłana przez f »
dopisek fekiego
Odp: Regulamin forum.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2012, 01:27 »
Zmiana regulaminu na ten z poprzedniego forum.