Autor Wątek: "Nasz" projekt  (Przeczytany 8172 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Techminator

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 717
    • Zobacz profil
"Nasz" projekt
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 22:07:51 »
Od dłuższego czasu wiodącym elementem tematu pokoju głównego polchat jest następująca fraza: [21:09:21] ** aktualny temat: Poszukujemy programistów do  naszego nowego projektu http://polfan.com.pl/wiadomosci-ogolne/poszukujemy-programistow/.
Nie od dzisiaj wiadomo, że na Polchacie mają być wprowadzone zmiany. Tak mniej więcej od kwietnia 2012 jest to wiadome. Zastanawia mnie jedno słowo w w/w frazie, to słowo to 'naszego'. Przepraszam, ale jest tu jakaś nieścisłość. Naszego? Jak to: naszego?? Naszego, czyli czyjego? Naszego, czyli sopów (pokój polchat jest pod zarządem własnie sopów)? Jeśli tak, to serweroperatorzy mają jakiś własny pomysł dotyczący zmian na Polchacie? Zamieszczony link niestety temu przeczy, to nie jest  ich pomysł.
Naszego, czyli użytkowników? Też raczej nie, bo o szczegółach projektu wie niewielu, a już na pewno nie znają ich użytkownicy. Brak jakichkolwiek konkretów dotyczących tych zapowiadanych zmian. Rekrutacja użytkowników do projektu wg. danych z polfanu jest zerowa.
Za projekt odpowiada devvil, a i on na temat tych zmian wypowiadał się dość enigmatycznie. Zdaje się, że nie na wszystkie sprawy związane z tym projektem miał/ma wpływ. Nikt tak na dobrą sprawę nie wie, co to ma być, a jeśli ktoś wie, to tego nie ujawnia.
Nie piszcie więc, że to nasz projekt. Nie znamy jego szczegółów, założeń, nie uczestniczymy w jego realizacji, nie mamy gdzie się wypowiedzieć na jego temat. To projekt zespołu (??) devvila. Nam, użytkownikom, zwyczajnie przyjdzie tylko jego akceptacja, jeśli wejdzie w życie. I dostosować się albo nie. Nie mamy nic do gadania.
i jeszcze jedno: treść wspomnianej frazy nie zmienia się od wielu dni. Jeśli miała za zadanie zachęcić kogokolwiek do kliknięcia w link, to tej roli już nie spełnia. Jednakowa reklama nadawana w niezmienionej formie przez dłuższy czas szybko się opatrzy i znudzi, tylko jej wariacje zdołają przyciągnąć uwagę widza.
Hasta la vista, baby!